مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی دشواری را برنده شدیم / توز و پادوین عالی بودند

بازی دشواری را برنده شدیم / توز و پادوین عالی بودند

مکسی آلگری سرمربی یووه موفق شد تیمش را به هفتادمین امتیاز این فصل برساند و در پایان هفته بیست و نهم سری آ با پیروزی 0-2 برابر امپولی فاصله جالب توجه 14 امتیازی با رُم را حفظ کند . سرمربی بیانکونری پس از پیروزی برابر تیم پر تلاش امپولی در شرایطی که بسیاری از بازیکنان خودش را هم بدلایل مختلف در ترکیب نداشت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

بازی چگونه بود ؟

" بازی دشوار ! در شرایطی که در خانه به میدان می رفتیم اما دیدید که چه بازی سختی داشتیم. امپولی شایستگی زیادی نشان داد و بازی خوبی انجام داد . ما در نیمه اول موفق به زدن گل شدیم و این کار ما را برای بدست آوردن نتیجه و کسب 3 امتیار آسان کرد "

" اما از طرف دیگر فشار حریف برای جبران نتیجه زیاد شد ولی همانطور که دیدی ما بخوبی مقاومت کردیم و در انتهای نیمه دوم موفق شدیم که باز هم دروازه امپولی را باز کنیم "

" امپولی حریف خوبی نشان داد و بازی زیبایی انجام داد، تلاش آن ها برای باز کردن ما قابل توجه بود . حریف دوندگی زیادی داشت و تلاش می کردند روزنه ای برای نفوذ در اختیار ما قرار ندهند "

توز همه کاره ی این یووه بود ؟

" او بازیکن بسیار کارآمدی است، در سال های مختلف توانسته توانایی های بالای خود را در زمین نشان دهد و حالا هم در یووه این کار را می کند. او رهبر تیم ما بود و توانست بخوبی تیم را به جلو ببرد "

" توز با استفاده از توانایی های بالایی که دارد و انرژی زیاد در زمین نقش مهمی ایفا کرد و من از داشتن او خوشحالم. او با زیرکی زیاد دروازه امپولی را باز کرد و در طول بازی به خط هافبک کمک زیادی کرد "

" اما همیشه موفقیت ها در تیم بدست ما آید و باید گفت که همه بایکنان ما امشب عالی بودند و تلاش کردند. من از تلاشی که داشتند و بخاطر سختی که در نیمه دوم تحمل کردند تشکر می کنم "

" از نمایشی که شاگردانم داشتند راضی هستم ، استورارو ، اوگبونا و پادوین بازیکنانی که شاید کم تر به میدان بروند اما همیشه تلاش فوق العاده ای انجام می دهند "

نمایش پادوین در پست هافبک وسط ؟

" بدون نسبت دادن چیزی به دیگر بازیکنان باید گفت که پادویین واقعا بازیکن بسیار خوب ، حرفه ای و مصممی است. بازی کردن در پست های مختلف اصلا آسان نیست و او توانست بسیار عالی کار کند "

" همچنین ویدال و استورارو که بازی خوبی انجام دادند. ویدال جنگندگی زیادی داشت و استورارو توانست شایستگی خود را با وجود اینکه در این پست بازی نکرده بود اثبات کند "

پیرلو ؟

" امیدوارم که او به شرایط خوبش بازگردد و به بازی به موناکو برسد. حدود 40 روز دور از میادین بوده و باید شرایطش برای بازی کردن مطلوب شود "

انتظار چنین بازی از توز داشتید ؟

" کارلوس توز بسیار با انگیزه است و نقش کلیدی در میدان دارد، او با روحیه بالا مدام در حال تلاش است و برای بازیکنان دیگر هم فضاسازی می کند ، بازی او بسیار موثر و برای یووه مفید است "

" البته من شگفت زده نیستم چون کیفیت او را می دانستم و می دانم که او توانایی بازی هایی با کیفیت بالاتر هم دارد پس درخشش او جای تعجب ندارد "

وضعیت ویدال ؟

" ضربه به مچ پای او وارد شد اما چیزی نیست "

چگونه می خواهید این سطح و کیفیت را حفظ کنید ؟

" من به تیمم این را فهماندم که می تواند بهتر باشد و پیشرفت کند و این برای تیمی که 3 فصل موفق را با قهرمانی پشت سر گذاشته آسان نیست. ما باید بودن در بین بهترین های اروپا را درک کنیم ، اکنون در یک چهارم هستیم اما نباید متوقف شویم "

" از حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم ، می خواهیم برابر فیورنتینا هم خوب باشیم و با کم ترین اشتباه بازی کنیم. باید اشتباهات بازی رفت را در فلورانس جبران کنیم و با تلاش زیاد برای عبور از این مرحله تلاش کنیم "

" شرایط برای ما رو به بهبود است و امیدوارم با بازگشت بازیکنان مصدوم روند مثبتی که داریم را ادامه دهیم، می خواهیم پیشرفت کنیم و باید دانست که هنوز در 3 جبهه نیاز به سخت کوشی داریم و هیچ چیز به پایان نرسیده "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: